donderdag 15 september 2011

Tot nu toe de beste tip op blogspot

En het is wonderbaarlijk genoeg een kooktip. Ik volg heel veel naai en andere creablogs en net die ene foodblog ooh die had me toch zo'n lekker gerecht.

Het gerecht is van Photo-copy en het is de vegetarische curry met zoete aardappelen waar ik stiekem ook wat pompoen door heen gooi. 



Ik heb hem 2 weken geleden voor het eerst gemaakt en ik eet hem vandaag al voor de 4e (!!!) keer. De eerste 2 keren zonder pompoen maar nu dus met een aanvulling van pompoen. De laatste keer maakte ik in totaal 5 porties. Daarvan heb ik er 4 ingevroren en aangezien ik vandaag opeens moet werken kwam me het wel erg goed uit.. Ik zit alweer hartstikke vol.


Zoals je misschien wel is opgevallen, ik houd van pompoen dus ik ga binnenkort dit recept proberen: Pasta met pompoen en salie. Ik ben benieuwd!




Foto's en recepten komen dus van de blog van Ann > Photo-copy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten