vrijdag 9 september 2011

Etsy keuze stress

Etsy, wat een leuke site is het ook..
Maar ik kan gewoon niet kiezen, er is zoveel keus!! 
En als ik dan wel een keuze heb gemaakt word ik vervolgens weer afgeschrokken door de hoge verzendkosten. Als dat 1/3e van het totaal bedrag is vind ik het al niet leuk meer. Ik ga geen 20 euro aftikken voor 4 meter stof. Zeker niet als het dus 4 stofjes van 1 meter zijn. Desnoods verstuur je het in 2 enveloppen maar dan kan het toch nooit meer kosten dan 8 euro ofzo?

De volgende keer als ik iets leuks zie ga ik de eigenaar maar eens mailen wat we aan moeten met die verzendkosten want het schrikt me vaak echt af.. Voor jullie dan toch nog wat leuke stofjes :)
Wie weet kunnen jullie sneller een keuze maken!

Ik vind deze trouwens wel goedkoop dus wie weet bestel ik deze zo nog wel. 
Lijk me echt leuk voor een tas!



Heb jij ervaring met een bepaalde Etsy shop?! Laat me het dan weten, ik ben nieuwsgierig!
xx


Geen opmerkingen:

Een reactie posten