donderdag 1 september 2011

Jaloers

Ja jaloers, dat word ik ervan.
Die leuke sToffenMadammen, LeuvenseStiksters, Stoffige juffertjes, ijverige wijven en zo nog wel meer.. Allen kan u gezellig samen stikken eens in de zoveel tijd.

Ik wil dat ook! Alleen ben ik geen Vlaminck maar een Ollander uit het noorden. Duitsland is dichterbij zeg maar.. Was sagen sie? Wollte sie gerne stikken ja? Nou zoals je ziet houden we het maar op het Nederlands. Mijn duits is tja hmm ik kan me er in verstaanbaar maken maar of dit op correcte wijze is?

Ik heb momenteel nog helemaal geen volgers maar toch ga ik het proberen via mijn blog. Wie weet via via etc.. Dus dames (of zelfs heren) uit Groningen en de rest van Noord Nederland. Lijkt u dat ook zo plezant (;)) om tussen het kwekken en thee leuten door samen ook nog dingetjes onder de naaimachine door te raggen of samen na te denken over nieuwe naaiprojectjes. Meld u dan want mij lijkt het in ieder geval heel gezellig.. Over het hoe en waar dat zien we wel mocht er animo voor zijn. Ik beschik thuis over een grote tafel en heb eventueel ook een ruimte in Stad tot mijn beschikking.

Mochten de enthousiastelingen nou niet uit Groningen komen maar uit Drenthe (Assen oid) of Friesland dan moeten we maar even kijken. Mijn autootje rijdt over het algemeen wel zolang je hem diesel voert..

Ik wacht af en ga nu alvast dromen over hoe mooi het zou kunnen zijn!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten