dinsdag 20 september 2011

Morgen gaat het gebeuren!

Ja echt hoor, mijn allereerste naailes!
Ik heb de keuze gemaakt door eerst contact gehad te hebben met 2 andere, jonge mensen zo rond de 30. Alleen de een zat vol en had misschien wel plek in januari (ja daaag daar heb ik t geduld niet voor hoor ;)) en de ander wist nog niet wanneer weer te beginnen. Hmmm
Nouja dan maar de mevrouw gebeld die hier om de hoek lessen scheen te geven. Haar gegevens stonden vermeld die qua lay out uit 2000 stamde dus ik wist niet of de gegevens wel klopten. Maar gelukkig wel. Dus morgen hoef ik maar een minuut te lopen naar mijn naailes. En maar 7,50 voor een les. 

En dan moet je natuurlijk ook een patroon meenemen. En dat moet je dus van te voren kiezen.
Nou ben ik daar niet zo'n ster in, keuzes maken.

Maar het word: de rok die iedereen past
 

In de blauwe stof. Van de groene ga ik een cirkelrok maken. Ook bij naailes want daar kan ik wel wat meedenken bij gebruiken ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten