donderdag 15 september 2011

25 kilometer lopen, dat word afzien!

De Abel Tasman Struuntocht mijn moeder gaat hem lopen. Eerst met mijn vader maar die is afgelopen maandag geopereerd aan zijn miniscus. Daarna met mijn vriend (want die zou afgelopen zomer o.a. de Nijmeegse 4daagse en de Dodentocht lopen) maarja die moest opeens dit weekend werken. En tja dat vond ik zo sneu voor mijn moeder dat ik mezelf aanbood een maand geleden.
Maar ik ben helemaal geen geoefende loper.
Ik had de afgelopen week al last van mijn knie, mijn schenen en vanochtend zat mijn enkel nog vast. En toch ga ik het zaterdag proberen!

En daarom heb ik vandaag even mijn voetjes verwend. Eerst alle nagellak van mn teennagels verwijderd, daarna in een heerlijk bakje en daarna mn nagels weer keurig geknipt. Nou ze zijn er klaar voor!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten