woensdag 21 september 2011

Stofjes voor kraamcadeau

Mooi zijn ze eh, mijn stofjes.. Ze liggen op leeftijd van de jongens.

 

De olifanten: voor de nog ongeboren baby jongen. Wat het word?? Ik zoek nog inspi ;)
De uiltjes: voor de jongen van anderhalf. Ook geen flauw idee wat dat word. Misschien een leuke blouse ofzo? Of een te gekke knuffel. Als iemand nog een goed idee heeft ;)
En de cupcakes: voor de jongen van 3 en half. Die heeft 2 weken geleden hele lekkere cupcakes voor mij gebakken dus ga er een uber mannelijk schort van maken. Moet nog even een leuke combi stof vinden ;)

Ze komen van Etsy en ik heb ze gekocht bij ShuShu Style maar ze heeft ook haar eigen website.

Besteld en betaald op vrijdag. Ze zijn op maandag verstuurd en ik had ze zaterdag ontvangen. 
Heel snel dus!

Oja en dat mooie ruitje wat je ziet, dat is mijn strijkplank want ik heb alles al gewassen en netjes gestreken. Klaar voor de start!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten