dinsdag 11 oktober 2011

Stoffenspektakel boodschappenlijstje

Aankomende woensdag is het zover, het Stoffenspektakel in de Plaza in Groningen!
De Martiniplaza daar kom ik zo vaak (het heren eredivisie basketbalteam, Donar/Gasterra Flames heeft er al jaren zijn thuisbasis) het voelt wel alsof het bij mij thuis is. Alleen dan wel ietsje pietsje groter. Ik heb geen flauw idee waar ik thuis 120 kramen kwijt zou moeten. Zou wel makkelijk zijn zeg, gewoon een enorme loods in je achtertuin en als je dan wat nodig hebt even strunen en tadaaa alles altijd dichtbij en bijdehand!


Maar ik kan wel een knap stukje lullen, daarom begon ik dit helemaal niet te typen.

Mijn boodschappenlijstje voor woensdag:
- Elleboog dingen om mijn blazer mee op te pimpen.
- Fake fur voor mijn toekomstige fake fur jas
- Jogging/jersey voor een lange hoodie
- Leuk stofje voor een rok ;)
- Benodigdheden voor mijn tulprokje. Eerst woensdagochtend vragen op naailes wat het dan wezen moet
- Flockfolie

Mwaaaah nog meer ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten