maandag 10 oktober 2011

He die naam, dat lijkt wel

Bijna hetzelfde..
Ik was weer eens op blogland aan het rondzwerven en ik kwam iemand tegen die heet Rakketak! Nouja, dat lijkt wel heel veel op mijn naam niet!? En het is ook een lekkere druktemaker en houd van naaien. Hihi leuk hoor! Haar keuze voor de naam:
"Als ik met mijn Singer aan het werk was, grommelde de wederhelft dat ik net zo goed met een tractor door onze living kon rijden, dat zou wellicht nog minder lawaai maken. Of waar dacht u anders, dat de naam "Rakketak" vandaan kwam..."

Ik spring zelf van de Hak op de Tak dus vandaar mijn naam ;)

En nou heeft ze ook nog eens heel veel naaitips op een rij gezet, das handig! Komt vast nog eens van pas..Viavia vond ik ook nog net een tip om te flocken. En aangezien ik deze week nog heel wat moet afflocken (is dat een woord) komt dat erg goed van pas!

Eerst maar eens zien welke flock kleurtjes ik ook alweer had gekocht en wat ik nog moet bijkopen ;) Of verkoop ze ook flockfolie op het Stoffenspektakel? Want dan kijk ik daar even woensdag!!


3 opmerkingen:

  1. Hallo bijna-naamgenoot :)

    Ik was je blog ook al eens tegengekomen, het grappig is dan ook nog dat we onze blogs maar enkele dagen na elkaar gestart zijn, én dat ze allebei over naaien gaan. Dat kan geen toeval zijn.

    Fijn dat je volgt, ik heb mij ook eventjes aan jouw volgers toegevoegd.

    (ohja, op het Stoffenspektakel heb ik geen flockfolie gevonden alleszins, en ik ben zowel in NL (Eindhoven) als in België (Hasselt) geweest. Ik bestel online bij Vermiljoenshop of bij Bambiblauw.be)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wel grappig met die namen.
    Ik heb pas ook een aantal t-shirts met flockfolie gemaakt. Heel fijn om mee te werken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het zal wel een zomerse wind door onze gedachten zijn geweest ;) Ik had de vorige keer flockfolie op hotfix besteld beviel me goed hoor maar eigenlijk moet het woensdag af ghehe dus dat is met online bestellen sowieso nooit meer haalbaar. Is niet anders, ik wacht woensdag gewoon even af :)

    Leuk ook dat ik steeds meer reacties krijg!

    BeantwoordenVerwijderen