woensdag 5 oktober 2011

Berlijn

In augustus gingen we een weekend naar Berlijn. Voor ons vertrek zocht ik
op internet naar leuke adresjes waar ze stof verkochten.
Ik vond onder andere de turkse markt dus daar gingen we heen.
We starten aan de waterkant want daar waren de meeste kramen.
Het viel me nogal tegen want het was vaak wat dof, saai of het werd in
Groningen op de markt ook wel verkocht, bij Henkie bijvoorbeeld.

Maar er was nog meer langs de straatkant stonden ook nog een enkele
rij kramen. Als eerste vond ik de rozen. 2 euro de meter.
Ik weet alleen niet wat ik er mee moet, het moet wel jong en verfrissend zijn
want anders doet het stofje wat oubollig aan.


Even later vond ik voor eveneens 2 euro de meter die stof die wel wat van
pauwenveren lijkt te hebben. Het is een glad, glimmend stofje met een
beetje rek. Wil er een tulprokje van maken denk ik. Baal alleen wel als
een stekker dat ik hier niet wat extra meter van heb meegenomen.
Het was er ook in zoveel kleuren!!! Ben echt bang om het stofje te
verpesten dus die gaat over een aantal weken gewoon mee naar naailes ;)


Maar als iemand toevallig binnenkort zelf nog naar de Turkse Markt
gaat in Berlijn en het voor me wil kijken en eventueel meenemen
dan hoor ik dat ook graag :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten