woensdag 19 oktober 2011

De buit

Het is inmiddels een week later, ik voel me een stuk beroerder dan vorige week maar ik kom jullie toch even snel laten zien wat mijn buit was op het stoffenspektakel..

 Knoopjes voor een euro per bundeltje.. Ik zocht eigenlijk de grote variant van de knopen rechts maar die had meneer alleen in het goud. Maar dat wil ik niet!

  
Dit word een jurkje, ik ben zelf ook benieuwd ;)

 En dit word een rokje, het patroon staat daarvoor in de Stitch & Sew hieronder die ik ook op het stoffenspektakel heb gekocht..



Daarnaast nog tafelzeil van Londen! Zodat mijn spelden niet in die spleten vallen zoals je die hebt gezien op de bovenste foto's of dat een stofje blijft hangen aan een stuk ruw hout!

2 opmerkingen:

  1. Dat stofje voor het rokje vind ik heel erg mooi. Ben benieuwd naar het resultaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat stofje voor dat rokje, daar heb ik ook over getwijfeld, maar dan voor een jurkje. Maar ik vond het eigenlijk niet zo aangenaam soepel vallen, toch niet voor een jurkje tenminste, en heb dan uiteindelijk toch maar voor wat anders gekozen. Ben benieuwd naar je creatie!

    BeantwoordenVerwijderen