zaterdag 30 juli 2011

Pompoensoep

Normaal maak ik de pompoensoep zelf. Een keer die biologische soep in zak geprobeerd van Unox. Ik vond hem niet te nassen! Maar nu was ik vanochtend bij de Spar en daar hadden ze nu van eigen merk soep in fles. 1. Paprikasoep met geitenkaas; klinkt erg lekker alleen mag ik met geitenkaas vervolgens weer naar de wc sprinten dat trekken mijn darmen niet, erg zonde. 2. Lente ui soep met spekjes; ik houd erg van lente ui (soep) maar als vega sla ik deze toch maar even over. En 3. de Pompoensoep met pompoen. De kosten 99 cent voor 470 ml.
En ik moet zeggen, hij is best lekker! Ik heb dus gelijk nog maar 2 flessen gehaald.

Wat het met pompoen ook wel een beetje is, ik vind het lekker maar mijn vriend niet. En dat ding in mootjes hakken vind ik ook echt een crime. Mocht iemand daar nog een goede tip voor hebben ik sta er absoluut voor open! Ik dacht zelf nog aan een halfrond kaasmes met van die handvatten aan weerszijden. Lijkt me dat je daar in ieder geval wel veel kracht mee kan zetten. Moet het alleen nog wel even aanschaffen zoals het vaak gaat met die dingen..

De volgende blog word met plaatjes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten